Wij lossen het zo snel mogelijk voor u op!
INFOGROEN Software B.V. is voortdurend bezig om haar dienstverlening te verbeteren. Toch kan het voorkomen dat we u niet volledig naar wens hebben kunnen helpen. Als de uitvoering van onze werkzaamheden naar uw mening niet voldoet aan de gestelde eisen of u niet tevreden bent over (één van) onze medewerkers, kunt u een klacht doorgeven. Wij proberen dan samen met u alsnog een positief resultaat te bereiken. Als dat mogelijk is, zullen we uw reactie ook gebruiken om onze procedures, werkwijze, instructies of voorschriften aan te passen. Zo draagt uw reactie bij aan een verbetering van onze dienstverlening.
Gebruikersvraag?
Online
De snelste manier om uw klacht te melden is om het online formulier in te vullen.
Vul het formulier in
Telefonisch
U kunt natuurlijk ook bellen: 0031 (0)172 235 444 We zijn op werkdagen bereikbaar 08.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur.
Bel ons
Onze reactie
Onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met u op. We zoeken naar een oplossing die voor beide partijen aanvaardbaar is. Als u dat prettig vindt, sturen we u een afschrift van het verloop van dit traject.