Waar kunnen we u mee helpen?
Servicedesk vragen
Heeft u inhoudelijke of technische vragen over de software en heeft u een onderhoudsovereenkomst? Raadpleeg dan onze servicedesk.
Stuur een e-mail
MIJN VISION - De servicedesk portal
(Self Servicedesk)
De INFOGROEN Servicedesk is bestemt voor INFOGROEN gebruikers met een onderhoudscontract. Als u een onderhoudscontract heeft kunt u met uw persoonlijke inlogcode en wachtwoord gebruik maken van de servicedesk.
Als u bent ingelogd kunt u:
- een vraag stellen aan onze supportmedewerkers
- een lopende vraag bewerken door nieuwe info toe te voegen
- de status van een lopende vraag bekijken
- de Online Hulp raadplegen
- updates van GROEN-Software downloaden
De Self Servicedesk is tijdelijk niet beschikbaar. Neem contact op met de Servicedesk via e-mail of telefoon.
Werkwijze updaten GroenVision
Als u GroenVision lokaal heeft staan (smartclient) dan kunt u via de link hierboven lezen hoe u uw GroenVision software kunt updaten. Als u GroenVision als Saas heeft dan wordt de update automatisch voor u uitgevoerd.
Java download t.b.v. GroenVision
Drivers